Převzetí zásilky od přepravce

 

Při přebírání zásilky od přepravce vždy zkontrolujte, zda je přepravní obal nepoškozený.

V případě, že obal je v pořádku, zboží převezměte a event. zaplaťte. Pokud však je přepravní obal poškozený (bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou a s přepravcem na místě sepište protokol o poškození zásilky.

Pokud po rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu, neprodleně nás kontaktujte (kontakty zde). Při pozdním oznámení nemůže být Vaše reklamace vyřízena kladně. K reklamaci je potřeba doložit fotodokumentaci poškozeného zboží a balení zásilky, tak, aby bylo zřejmé, jak vypadal přepravní obal, obsah a výplň.

Pro uplatnění reklamace nám zašlete:

  • požadavek na reklamaci přepravy (číslo zásilky, jméno zákazníka, popis poškození),
  • fotodokumentaci (poškozené zboží, samotná zásilka, zabalení zboží v zásilce včetně výplně).

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení