Často kladené dotazy

"Co když přepravní společnost zboží doručí rozbité?"
- a k tomu odpověď: "Byli bychom neradi, pokud by k Vám naše poctivé potraviny dorazily v nepořádku. Proto dbáme na pečlivé zabalení, fixaci a zabezpečení produktů, obzvláště těch v skle. Pokud přebíráte zásilku od přepravce či kurýra, ujistěte se, že balíček není poškozen. Pokud je zásilka viditelně poškozená (děravá, či zmačkaná zásilková krabice), máte právo zásilku od kurýra nepřebírat."

Jak je to s trvanlivostí masových produktů ve skle?
- Odpověď, kdy je ujistíme, že to vydrží XY měsíců a že je ideální to skladovat v chladu a temnu, např. ve spižírně.
 
Jaký je původ produktů na e-shopu Poctivá Potravina?
- Odpověď něco ve smyslu, že je vše od malovýrobců z České republiky, kteří mají certifikaci tu nebo tamtu..
 
Jak dlouho budu čekat na doručení?
- Zboží expedujeme vždy do 24 hodin. Zboží k Vám tak dorazí nejpozději do 3 (pracovních?) dnů. Mějte však, prosím pochopení v sezónním období před Vánoci, kdy se kvůli vytíženosti přepravců může doba doručení o něco prodloužit.
 
Jak velký nákup mohu udělat, abych měl dopravu zdarma? (nebo: Jak moc se mohu rozšoupnout, abych měl dopravu zdarma?)
- Pokud u nás nakoupíte zboží v hodnotě min. 1000 Kč bez DPH, dopravu uhradíme za Vás.
 
Mohu si produkty vyzvednout, abych ušetřil za poštovné?
- Pokud nám to hmotnost balíčku dovolí, zasíláme přes Zásilkovnu, což je jedna z nejlevnějších možností doručení. Rádi Vás ale uvidíme v naší prodejně v Mořkově. Dále pak máme v Moravskoslezském kraji několik odběrových míst - ve všech prodejnách Machač - Řeznictví a Uzenářství (+ odkaz na odběrová místa, který se načte v novém okně, abychom návštěvníka udrželi na stránce a on si přečetl vše co potřebujeme a pokračoval v nákupu..).