Jak nakupovat

 

Připravili jsme pro Vás přehledný návod, jak se orientovat a nakupovat na e-shopu POCTIVÁ POTRAVINA. Věříme, že Vám bude užitečným pomocníkem.

 

Působnost e-shopu

Náš e-shop lze využívat v rámci České republiky, dodávat zboží mimo ČR není možné.

 

Hledání v kategoriích

Po kliknutí na "Sortiment" (v hlavním menu) se zobrazí hlavní kategorie. Po kliknutí na hlavní kategorii se zobrazí všechny její případné podkategorie. Tato cesta se také zobrazí nad produkty. Jednoduše se tak dostanete tam, kam potřebujete.

 

Produkt a jeho profil

Kliknutím na vybraný produkt se zobrazí jeho profil, kde o něm naleznete veškeré informace.

 

Hlavní a detailní fotografie

Každý profil produktu obsahuje hlavní fotografii, některé profily produktů obsahují i další detailní fotografie. Pokud si budete přát prohlédnout obrázek detailněji, můžete jej kliknutím zvětšit.

 

Zobrazení produktů vybrané značky

Po kliknutí na tlačítko "O nás" (v menu) máte možnost zobrazit si seznam všech námi prodávaných značek kliknutím na odkaz na konci textu. Kliknutím na vybranou značku se Vám zobrazí stránka s informacemi o dané značce včetně všech jejích produktů, prodávaných v našem e-shopu.

Na tuto stránku se také dostanete kliknutím na odkaz v profilu produktu, v sekci "Popis".

 

Rychlý dotaz k produktu a hodnocení

Každý profil produktu má také možnost rychlého zaslání dotazu kliknutím na tlačítko „ZEPTAT SE“. Můžete také v profilu produktu přidat hodnocení produktu – možnost hodnocení je dostupná v liště pod fotografiemi a základním popisem produktu.

 

Zboží do košíku

Vybraný produkt označte počtem kusů a vložte do košíku tlačítkem „Do košíku“. Do nákupního košíku můžete vložit zboží rovnou ze seznamu produktů v dané kategorii, nebo z profilu produktu. Pokud se potřebujete dostat během nákupu nebo po jeho dokončení do košíku, klikněte na ikonku nákupního košíku v pravém horním rohu stránky e-shopu. Pokud jsou v košíku nějaké produkty, je jejich počet uveden ve zlatém poli nad ikonkou košíku.

Na informace o obsahu Vašeho košíku se můžete také podívat pouhým najetím myši na ikonku košíku, rozbalí se okno se seznamem produktů v košíku. Tímto oknem můžete rovněž vstoupit do košíku, a to kliknutím na tlačítko „Pokračovat do košíku“.

 

Dokončení nákupu

Po ukončení výběru produktů se vám zobrazí v košíku veškeré zboží. Můžete upravovat počty kusů, nebo položky vymazat křížkem. Pokud ještě budete chtít přidat do košíku další zboží, můžete kliknout vlevo dole na tlačítko „Zpět do obchodu“, tímto krokem budete přesměrováni na stránku s posledním vloženým produktem a můžete pokračovat v nákupu.

 

Zadání dopravy a platby

Po dokončení případných úprav a kontrole obsahu košíku přejdete tlačítkem „Pokračovat“ k volbě způsobu dopravy a platby. Možné způsoby platby pro vybraný způsob dopravy jsou uvedeny tučně.

 

Platba kartou – platební brána Global Payments

Jde o jednoduchý způsob online platby kartou. Po naplnění košíku (krok 1), zadání dopravy a způsobu platby „Platba kartou, Apple Pay, Google Pay“ (krok 2) kliknete na tlačítko „Pokračovat“. Po vyplnění Vašich osobních údajů, fakturační a doručovací adresy (krok 3) zvolíte opět „Pokračovat“. Po chvíli se zobrazí okno platební brány, kde jen vyplníte potřebné údaje (krok 4), a je hotovo.

 

Odeslání objednávky

Po volbě dopravy a platby (krok 2) Vás tlačítko „Pokračovat“, nasměruje k vyplnění veškerých potřebných osobních, fakturačních a dodacích údajů (krok 3). Můžete zde také provést registraci do e-shopu. Tlačítkem „Pokračovat“ přejdete na poslední krok (krok 4), kde dokončíte objednávku kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Odeslání vám bude potvrzeno zprávou na e-shopu a následně vám přijde automatické avízo na vaši emailovou adresu, uvedenou v objednávce.

 

Informace o stavu objednávky

Informace o stavu objednávky vám budeme posílat na váš e-mail. Budete takto vědět o každém našem podstatném kroku až do vyřízení/odeslání objednávky.

Jaké informace můžete v e-mailu očekávat:

  • potvrzení objednávky – informace potvrzující odeslání Vaší objednávky a přijetí z naší strany,
  • objednávka stornována – informace a potvrzení zrušení objednávky,
  • objednávka odeslána – informace o vyřízení objednávky a jejím předání k přepravě.

Pokud nenaleznete e-mail od nás ve vašem prohlížeči ve složce Doručená pošta, doporučujeme prohlédnout také složku Nevyžádaná pošta.

 

Registrace

Registrace není povinná, ale pokud registraci učiníte, přinese vám pohodlí při dalších objednávkách a budete moci využívat výhod registrovaného zákazníka, včetně přístupu do Klientského centra.

Registraci provedete snadno přes ikonku panáčka vpravo v horní části e-shopu, po otevření okna klikněte na „Nová registrace“, systém vás přesměruje na vyplnění přihlašovacího e-mailu a hesla, které budete používat při každém přihlašování na e-shop.

Tlačítkem s nápisem „Registrovat“ vás systém přesměruje na „Nastavení mého účtu“ kde vyplníte své osobní, fakturační a event. dodací údaje (hvězdičkou jsou označeny povinné údaje), potvrdíte tlačítkem „Uložit“. Na Vámi uvedenou e-mailovou adresu Vám přijde informační e-mail o provedené registraci.

 

Přihlášení a odhlášení

Jako registrovaný zákazník se do systému jednoduše přihlásíte pomocí ikonky panáčka vpravo v horní části e-shopu, stačí vyplnit Váš e-mail a heslo.

Pokud jste heslo zapomněli, přes ikonku panáčka klikněte na „Zapomenuté heslo“ a zadejte svou e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci. Do e-mailové schránky vám přijde e-mail s odkazem pro vygenerování nového hesla. Po kliknutí na tento odkaz budete přesměrováni přímo do svého účtu do sekce „Moje osobní údaje“, kde si zvolíte své nové heslo, nezapomeňte tuto změnu uložit.

Pokud se chcete odhlásit, můžete tak učinit vpravo nahoře opět přes ikonku panáčka tlačítkem „Odhlásit se“.

 

Klientské centrum

Pokud máte provedenu registraci na našem e-shopu, po přihlášení máte přístup do Klientského centra, kde jsou Vám k dispozici tyto sekce: Moje osobní údaje, Moje objednávky, Moje doklady, Moje slevy, Moje hodnocení produktů.

V „Moje objednávky“ jsou uloženy veškeré údaje o každé objednávce.

 

Zobrazení a tisk e-mailových zpráv

Pokud používáte e-mailový prohlížeč Outlook, je možné, že se některé námi zasílané e-maily nebudou správně zobrazovat a formátovat pro tisk. Pro správné zobrazení e-mailu doporučujeme použít tento návod Microsoft.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení